donderdag 28 maart 2013

Meer kansen voor redding SC Veendam?

Als geboren Veendammer vind ook ik het erg jammer dat afgelopen maandag het faillissement werd uitgesproken over SC Veendam.

Al moet ik eerlijk bekennen dat ik er zelf in jaren niet ben geweest, toch zou ik het fantastisch vinden als SC Veendam blijft bestaan!

SC Veendam ging in 2010 ook failliet, maar door diverse reddingsacties werd dit faillissement later nietig verklaard.

Reddingsacties SC Veendam 2013

Evenals in 2010 legt niet iedereen zich neer bij dit faillissement.

Henk de Haan, voormalig voetballer van SC Veendam, heeft de stichting "Red SC Veendam" in het leven geroepen en deze actie gaat voortvarend.

Ook de gezamenlijke SMS actie van Simone FM en Gjaltema komt op stoom. Ik heb vanmiddag mijn bijdrage gedaan op 3010.

Meer kansen?

Zouden er nog meer kansen voor SC Veendam zijn om te overleven?

In mijn optiek zou de website van SC Veendam ook ingezet kunnen worden om geld in te zamelen voor de redding.

De pagina met Sponsor mogelijkheden is momenteel vrijwel leeg en zou volgens mij een prima platform bieden aan ZZP-ers, MKB-ers en andere bedrijven om hier met een link, logo en / of informatie vermeld te worden.

Vraag voor de marketeers

Hoeveel is een link, link met logo, link + logo + info op de website waard?

Vraag voor bedrijven

Wat zou u als bedrijf over hebben voor de redding van SC Veendam, om vervolgens met een link, link met logo of link + logo + info op de website beloond te worden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten